Inventoi fiksummin Greenified Inventoryn avulla
Muuton tai uudelleenjärjestelyn yhteydessä kalusteiden hallinta on arvokas apuväline. Uuden inventointityökalun Greenified Inventoryn avulla luodaan kokonaiskuva nykyisestä irtaimistosta – ja edellytyksiä säästää sekä aikaa että rahaa.
Usein ajatellaan, että suuret muutokset työpaikalla voivat vaatia paljon sekä aikaa että resursseja. Oikean työkalun avulla on kuitenkin mahdollista minimoida valmisteluun ja toteutukseen tarvittava työ. Greenified Inventory on uusi inventointijärjestelmä, joka kokoaa kaikki käytössä olevat kalusteet digitaaliselle alustalle.
Miten järjestelmä toimii?
Kaikki tuotteet on merkitty QR/RFID-tarroilla, jotka skannataan älypuhelimella ja rekisteröidään verkkoalustalle. Kun inventaario on valmis, tuotteet ovat saatavilla verkkoalustalla, joka mahdollistaa suunnittelun:
– Tuotteiden uudelleenkäyttö uusissa tiloissa
– Uudelleenjärjestelyt organisaation sisällä
– Sisäinen myynti
– Huolto ja kunnostus
– Käyttämättä jääneiden tuotteiden myynti
– Greenified Inventory luo oikeat olosuhteet kalusteiden uudelleenkäyttöön, turhien ostojen minimoimiseen ja kunnostuksen suunnitteluun. Käytännössä se tarjoaa työkalun, jonka avulla yritykset ja organisaatiot voivat pienentää ilmastojalanjälkeään muuttojen ja uudelleenjärjestelyiden yhteydessä, Business Area Manager Greenified Klara Mannrolin sanoo.