Palvelumme

Analyysistä ja neuvonnasta, toimitukseen ja asennukseen. Input interiorin palvelut muuttavat sisustushankintojen kustannukset tulevaisuuden investoinneiksi.

Lisäarvoa tuovia palveluita

Sisustaminen voi olla kustannustehokasta. Edistää kestävää yhteiskuntaa ja lisätä työntekijöiden tuottavuutta. Tukea päivittäistä työtä ja luoda perustan kehitykselle ja innovaatioille. Olla ergonominen, lisätä hyvinvointia ja vähentää poissaoloja. Selkeyttää tuotemerkkiä, vahvistaa yrityskulttuuria ja houkutella osaamista.

Palveluidensa, kuten hankinnan, neuvonnan ja toimituksen avulla Input interior muuntaa sisustushankintojen kustannukset tuottavuuden, innovoinnin, yrityskulttuurin ja identiteetin investoinneiksi. Riippumattomuutemme yhdistettynä osaamiseen, sitoutuneisuuteen, luovuuteen ja avoimuuteen tarjoaa asiakkaillemme ainutlaatuisia kilpailuetuja.

Analyysi ja neuvonta

Input interiorin toimipaikka-analyysi perustuu tieteeseen ja faktoihin, ei vanhoihin totuuksiin. Kuka tietäisi parhaiten organisaation ja työskentelytapojen toimivuuden, elleivät yrityksen työntekijät ja johto? Mahdollisimman hyvän perustan luomiseen tarvitaan työntekijöiden panosta. Analyysin avulla meillä ja arkkitehdillä on mahdollisuus saada objektiivista ja konkreettista tietoa oikeiden päätösten tekemisen ja dynaamisen työpaikan luomisen perustaksi.

Inspiraatio ja osaaminen

Yrityksemme 40 showroomia auttavat asiakkaita tekemään oikeita tuotevalintoja, tarjoavat inspiraatiota ja luovat selkeän yhteyden asiakkaan ja arkkitehdin välille. Kokemuksen, osaamisen ja rakenteen avulla varmistamme, että kalusteet vastaavat odotuksiasi ja tarpeitasi ympäristötavoitteiden, laatu-, ergonomia- ja turvallisuusvaatimusten, aikataulun, profiilin ja budjetin suhteen.

Pyydä lisätietoa lähimmästä showroomistamme.

Uudelleenkäyttö ja kestävyys

Huonekalujen käyttöiän tulisi olla pitkä! Me haluamme varmistaa, että tarpeiden muuttuessa asiakkaidemme käytössä olevat huonekalut saavat uuden elämän uuden omistajan luona. Tuhansien pohjoismaisten asiakkaidensa ansiosta Input interior pystyy tarjoamaan markkinoiden suurimman valikoiman käytettyjä huonekaluja. Uudistamme, korjaamme ja kunnostamme kalusteita pidentääksemme niiden käyttöikää. Kun huonekalut on kulutettu loppuun eivätkä täytä enää tehtäväänsä, varmistamme, että ne kierrätetään ympäristöystävällisesti.

Lue lisää uudelleenkäytön palveluistamme.

Rahoitus ja vakuutus

Input interiorin rahoitusratkaisut ja vuokrasopimukset luovat lisäarvoa asiakkaille. Pääomaa ei tarvitse sitoa kalusteisiin, vaan tilapäiset tarpeet voidaan hoitaa kustannustehokkaammalla tavalla. Sopimukset ja sopimusajat räätälöidään tarpeiden mukaan, mikä mahdollistaa tarvittavien kalusteiden hankinnan budjetin mukaisesti. Lue lisää Input interiorin rahoitusta ja vuokrasopimuksia koskevista tarjouksista.

Tavalliseen yritysvakuutukseen verrattuna etuja ovat muun muassa nopea vahingonselvittely, vastaavat laitteet ja matala omavastuu. Vakuutus kattaa äkilliset ja odottamattomat tapahtumat, kuten tulipalon, salamaniskun, vesivahingon, varkauden, ilkivallan, konevauriot ja onnettomuudet. Lue lisää Input interiorin vakuutuksesta.

Projektinhallinta ja hankinnat

Input interior varmistaa, että visio ja sisustussuunnitelma toteutetaan aikataulussa ja budjetin mukaisesti. Parhaan lopputuloksen takaamiseksi suoritetaan mallikalustus, vierailu showroomiin, referenssiesittelyt, koulutus, visualisointi, tuotekehitys ja olemassa olevien kalusteiden inventointi.

Kun sisustuksen huolellinen suunnitelma on valmis, vuorossa ovat hankinta, tarjousmenettely, tilausten käsittely ja vahvistaminen, logistiikka, toimitusvarmistus ja koordinointi. Toteutuksesta vastaa Input interiorin yhteyshenkilö yhdessä muun muassa teknisen tuen, logistiikkakeskuksen, toimitusvalvonnan ja asentajien kanssa.

Toimitus ja asennus

Kun toimitilanne ovat muuttovalmiit, kaikki kalusteet koordinoidaan Input interiorin logistiikkakeskuksessa ja toimitetaan asiakkaan tarpeiden mukaisesti – oikeaan paikkaan, oikeaan aikaan ja mahdollisimman vähin ympäristövaikutuksin.

Toimituksen, kokoonpanon ja käyttöönoton lisäksi kalusteasentajamme opastavat käyttöön ja huoltoon liittyvissä kysymyksissä ja suorittavat varusteiden säätämisen. Lopputuloksen tarkistaa aina vastaava projektipäällikkö varmistaakseen vision toteutumisen. Lisäksi tehdään tarvittavia tarkistusmittauksia, erikoispuusepäntöitä ja inventointeja. Nykyiset kalusteet siirretään myös paikoilleen suunniteltuun kokonaisuuteen tai myydään eteenpäin.

Muutto ja inventointi

Muuton yhteydessä Input interior vastaa koordinoinnista, projektinhallinnasta ja tietenkin fyysisestä uudelleensijoittamisesta. Tämä työskentelytapa tarjoaa asiakkaalle tehokkaan valvonnan ja paremman kokonaistalouden. Kartoitamme sisustuksenne puutteet ja suosittelemme toimenpiteitä, jotka varmistavat työympäristönne sisustuksen ja kehityksen.

Facility Services

Input interiorin Facility Services -palvelusta voit valita erilaisia palveluita, jotka helpottavat operatiivista toimintaa ja kehittävät työympäristöäsi. Voimme tarjota apua muun muassa kunnossapitoon, puhdistukseen, korjauksiin ja käyttäjätarkastuksiin liittyvissä asioissa. Tarpeidenne mukaan räätälöidyillä palveluilla pyritään säästämään aikaa ja energiaa, jonka voitte käyttää omaan liiketoimintaanne.

Jos tarvitsette apua lisätuotteiden, dokumentaation, vikailmoitusten ja reklamaatioiden kanssa, voimme luoda asiakaskohtaisen tukitiimin tehokasta palvelua varten.

Lue lisää palveluista, jotka sisältyvät Input interiorin Facility Services -palvelutarjontaan.

Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä!

Kiitos

Palaamme sinulle mahdollisimman pian.

Takaisin lomakkeeseen
Pahoittelemme.

Odottamaton tekninen virhe, yritä ystävällisesti uudelleen.

Takaisin lomakkeeseen