Asiakas etusijalla
Input interior on aina asettanut asiakkaan ja loppukäyttäjän etusijalle ja tarjoaa siten vain toimivia ja kestäviä huonekaluja, kalusteita ja palveluita. Kaikilla työntekijöillä on velvollisuus noudattaa alla olevia periaatteita ja integroida tämä laatu jokapäiväiseen elämään.
Asiakkaamme on aina etusijalla
Asetamme asiakkaan etusijalle ja mukautamme tuotteemme ja palvelumme vastaamaan hänen tarpeitaan lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Noudatamme lakeja, määräyksiä, standardeja ja sopimuksia, mutta pyrimme kuitenkin aina parempaan. Jokaisen toimeksiannon tulee olla hyvä referenssikohde.
Kehitämme itseämme asettamalla tavoitteita, mittaamalla ja arvioimalla
Tavoitteenamme ovat tyytyväiset asiakkaat ja käyttäjät. Asetamme tavoitteita ja seuraamme edistystämme jatkuvasti kehittyäksemme ja parantaaksemme rutiineja ja työskentelymenetelmiä. Näin varmistamme, että täytämme omat ja ympäristön odotukset.
Koulutamme itseämme jatkuvasti
Ylläpidämme osaamistamme ja työntekijöidemme motivaatiota jatkuvalla koulutuksella ja vaihtamalla kokemuksia eri ammattiryhmien, vastuualueiden ja toimipaikkojen välillä.
Otamme vastuun ja asetamme korkeat vaatimukset
Otamme kokonaisvastuun tarjoamistamme tuotteista ja palveluista. Tämä tarkoittaa, että asetamme korkeita vaatimuksia tavarantoimittajillemme, yhteistyökumppaneillemme ja asiakkaillemme sekä itsellemme.
Nämä periaatteet ja arvot yhdessä työskentelytapojemme kanssa ovat osa johtamisjärjestelmäämme, ja niiden tulisi olla koko organisaation tiedossa ja ymmärrettävissä.