Laatupolitiikka

Toimeksiantajiemme kautta saamme luottamusta toteuttaa sisustusratkaisuja yhteiskunnan tärkeimpiin toimintoihin.

Asiakas etusijalla

Input interior on aina asettanut asiakkaan ja loppukäyttäjän etusijalle ja tarjoaa siten vain toimivia ja kestäviä huonekaluja, kalusteita ja palveluita. Kaikilla työntekijöillä on velvollisuus noudattaa alla olevia periaatteita ja integroida tämä laatu jokapäiväiseen elämään.

Asiakkaamme on aina etusijalla

Asetamme asiakkaan etusijalle ja mukautamme tuotteemme ja palvelumme vastaamaan hänen tarpeitaan lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Noudatamme lakeja, määräyksiä, standardeja ja sopimuksia, mutta pyrimme kuitenkin aina parempaan. Jokaisen toimeksiannon tulee olla hyvä referenssikohde.

Kehitämme itseämme asettamalla tavoitteita, mittaamalla ja arvioimalla

Tavoitteenamme ovat tyytyväiset asiakkaat ja käyttäjät. Asetamme tavoitteita ja seuraamme edistystämme jatkuvasti kehittyäksemme ja parantaaksemme rutiineja ja työskentelymenetelmiä. Näin varmistamme, että täytämme omat ja ympäristön odotukset.

Koulutamme itseämme jatkuvasti

Ylläpidämme osaamistamme ja työntekijöidemme motivaatiota jatkuvalla koulutuksella ja vaihtamalla kokemuksia eri ammattiryhmien, vastuualueiden ja toimipaikkojen välillä.

Otamme vastuun ja asetamme korkeat vaatimukset

Otamme kokonaisvastuun tarjoamistamme tuotteista ja palveluista. Tämä tarkoittaa, että asetamme korkeita vaatimuksia tavarantoimittajillemme, yhteistyökumppaneillemme ja asiakkaillemme sekä itsellemme.

Nämä periaatteet ja arvot yhdessä työskentelytapojemme kanssa ovat osa johtamisjärjestelmäämme, ja niiden tulisi olla koko organisaation tiedossa ja ymmärrettävissä.

Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä!

Kiitos

Palaamme sinulle mahdollisimman pian.

Takaisin lomakkeeseen
Pahoittelemme.

Odottamaton tekninen virhe, yritä ystävällisesti uudelleen.

Takaisin lomakkeeseen